Dag 2 in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu Dag 2 in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu

Dag 2 in New York

Door: Edwin en Natasha

Blijf op de hoogte en volg Edwin, Natasha, Sem & Fay

11 Augustus 2009 | Verenigde Staten, New York

Zo hier zijn we weer met onze tweede dag vol belevenissen. Gister hadden we al gekeken wat we vandaag wilde doen en hoe we dat gingen doen. We wilde naar de Brooklyn Bridge, want vanaf hier zou de skyline super zijn. Eerst een hapje eten bij een tent hier op de hoek en ja het is echt waar, je kan met z'n tweeen 1 menu nemen, want het is echt bizar veel. Dit wisten we toen nog niet, dus we hadden gelijk een lunch bij ons haha. Hierna zijn we met de metro richting Brooklyn Bridge gegaan en dat was al een heel avontuur op zich, want als je niet weet, hoe het precies allemaal gaat met die metro dan is het een ramp. Hier kennen ze een aantal verschillende lijnen, de een stopt niet bij alle stations en de ander rijdt niet tot aan het einde door, dus je moet wel even kijken welke stopt waar jij heen wilt en dat moet je dan ook even weten. We zijn meerdere malen heen en weer gereisd, omdat we dat dus nog niet wisten, maar nu weten we het gelukkig, dus komt het helemaal goed.
Bij Brooklyn Bridge aangekomen eerst even een minuutje gezeten, want Natas haar voeten begonnen toch al lichtelijk pijn te doen. Daarna verder de brug op en wat een uitzicht en brug zeg, echt geweldig! En ja in de verte was ook het Vrijheidsbeeld te zien, super gewoon. Na wat mooie foto's en de brug heen en weer te zijn gelopen, zijn we langzaam aan teruggegaan naar de metro. Natas kreeg langzamerhand meer last van haar voeten en ook de blaren begonnen te komen. Aangezien het 35 graden was en de warmte zijn tol begon te eisen, zijn we daarom even bij Central Park uitgestapt om in het park te gaan eten en even lekker te gaan liggen. Hierna zijn we op het gemak teruggegaan naar het hotel, zodat we voor Natas andere schoenen konden halen en blarenpleisters konden gaan plakken.

Na dit allemaal gedaan te hebben en even een drankje te hebben genomen, zijn we weer even gaan kijken op Time Square, want dat blijft een geweldige plek. Ed wilde natuurlijk ook nog even een lekkere Frappachino van Star Bucks. Natas houdt niet van koffie, dus die nam een smoothie. Deze hebben we lkkr opgedronken, waarna we het toch niet konden laten om wat M&M's (ook wel door sommige smarties genoemd ;)) te gaan kopen. Hemels zijn die dingen. Je hebt echt allemaal verschillende smaken, aardbei, pindakaas, cocos noem maar op.

Hierna waren we allebei toch lichtelijk gesloopt en hadden we het behoorlijk warm. Even lekker terug naar onze hotelkamer om wat te uit te rusten, drinken, af te koelen en wat M&M's te eten. Het uit rusten werd alleen even een minidutje en gelukkig werd Natas wakker, anders hadden we volgens ons de volgende ochtend pas wakker geworden. Maar nadat we allebei weer een beetje bij ons positieve waren, zijn we een heerlijke steak gaan eten. Hierna even bekijken wat we de volgende dag gaan doen en samen nog even relaxen en nagenieten van weer een heerlijke dag samen.

Morgen gaan we weer downtown...dan gaan we het Vrijheidsbeeld van dichtbij bekijken, zullen we bij Ground Zero gaan kijken, Chinatown en even een rondje bij Wallstreet maken.
Morgen dus weer een nieuw reisverslag.

Vergeet niet de nieuwe foto's te bekijken op http://picasaweb.google.com/EdwinenNatasha

• 11 Augustus 2009 - 08:27

Patjjpat:

Yo Eddie..wat zie ik?? heb je je eigen geschoren???? Das zeker verplicht daar????hahahahah..Ben benieuwd naar de volgende fotoos....Have fun..Kus uit Schiedam-zuid

• 11 Augustus 2009 - 11:41

Mamsie:

he luidjes wat ziet het er gewldig uit daar zeg , en dan die m&m's zou voor mij heel slecht zijn. de temp. is ook lekker zeg,veel plezier nog samen en ben benieuwd naar de volgende foto's en het verslag dikke kus

• 11 Augustus 2009 - 16:55

Pietert:

Leuk verhaal weer! enne, Starbucks is verslavend he? Caramel machiato is ook heerlijk. Neem je d'r een voor me mee Ed? (Large) En Natas, veel sterkte met de blaren en als het niet gaat dan moet Ed je maar lekker gaan dragen!