De eerste dagen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg Edwin, Natasha, Sem & Fay

27 April 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier zijn we dan hoor, vanuit onze hotelkamer in San Francisco. Gister zijn we na een kleine vertraging vertrokken (iemand die het nodig vond, wel zijn koffers in te laten laden, maar zelf niet aan boord wilde ofzo), maar goed. Op naar San Francisco. De vliereis ging echt super goed en de kids hebben zich goed vermaakt. En wat een leuke crew van KLM zeg. Alles kon en mocht en ze deden er ook echt alles aan om het de kids naar hun zin te maken.
Aangezien Sem al van jongs af aan loopt te zeggen dat hij piloot wil worden, toch maar de vraag gesteld of hij dan een keer in de cockpit mocht kijken tijdens het vliegen (eigenlijk dacht ik het antwoord al te weten). Maar na een tijdje kwam de stewardes terug met de mededeling dat hij mocht kijken. Alleen mochten Ed of ik niet mee, vanwege de veiligheidsvoorschriften. Maar ach onze zoon zijn droom kwam uit, dus wat wil je nog meer.
Na een reis van meer dan 10 uur kwamen we dan aan op San Francisco en ja hoor daar kwamen de Douane poortjes, met de mega lange rijen. Al snel werden wij eruit gehaald en konden we door om onze foto's en vingerafdrukken af te laten nemen. Altijd handig dus reizen met kids ;-).

Op naar het hotel met de taxi. Aangekomen in ons hotel waren we toch echt wel heeeeel erg moe. Even wat drinken en dan toch maar gaan slapen en dan zien we wel hoe laat we wakker worden. Al snel was iedereen in diepe slaap. En ja hoor daar kwam de jetlag de hoek om kijken om 04.00 uur plaatselijke tijd, hoorden we mama van twee lieve stemmetjes. Klaarwakker waren we dan ook met z'n allen. Ons nu dus maar vermaken en wachten tot we ergens lekker konden gaan ontbijten.

Na het ontbijt hebben we ons klaargemaakt om San Francisco onveilig te gaan maken met de Hop on hop Off bus. Lekker in de bus en uitstappen waar je zelf wilt. Hiermee hebben we eigenlijk alles wel gezien wat we wilde zien. ALs je ond vraagt of San Francisco een mooie stad is, zullen wij zeggen van niet. Je hebt wel wat leuke plekken maar het heeft ons niet betoverd. De Golden Gate bridge is nog wel het mooist en indrukwekkends, maar voor de rest mwah.... Wat ons vooral heel ergopviel, zijn de vele zwervers, die op de straat liggen. Bijna op elke hoek van de straat ligt er wel eentje, verschrikkelijk!

Maar goed, we hebben ons verder goed vermaakt. We hebben al lekker gewinkeld bij de Disneystore, Nikedtore en Macy. Maar het allerlekkerste was toch wel een stuk cheescake van The cheescake factory. Oh my wat zijn die hemels zeg.

S'avonds hebben we nog een klein ritje gemaakt met de trams die San Francisco zo beroemd maken en toen was het toch echt wel weer tijd om terug te gaan naar ons hotel om lekker te gaan slapen, want pfffff wat een lange dag.

Morgenochtend gaan we eerst naar Alcatraz en daarna gaan we de camper halen om vervolgens door te reizen langs de kust. Jullie gaan snel weer wat van ons horen.

Oh en trouwens de zon scheen heerlijk en zijn lekker verkleurd. Hoe is het in NL ;-).

Groetjes van ons allemaal!

• 27 April 2016 - 07:13

Bianca:

Goed te horen! Geniet!

• 27 April 2016 - 09:03

Oma Anette:

Wat een geweldig verslag!
    En wat hebben jullie al veel gedaan en meegemaakt.
    Gaaf dat Sem in de cockpit kon kijken.
    Hier is het bagger weer en erg koud dus geniet van de zon daar. Ben nu al benieuwd naar het volgende verslag.
    Dikke knuffel.X

• 27 April 2016 - 09:09

Opa En Ria:

Wat fijn om zo met jullie mee te reizen. Prachtig dat Sem in de cockpit mocht. De stille wens van zijn overgrootvader is ook om zelf een keer te vliegen.
    Een goede reis verder en heel veel knuffels.

• 27 April 2016 - 09:21

Levi:

Hoi Sem, wat tof dat je in de cockpit van de piloot bent geweest! Hier is het 30 graden, poeh warm hoor!
    Vandaag is het Komingsdag en ga ik zo mijn oranje shirt aantrekken!
    Veel plezier nog!

Boks, high five, high low-to slow van Levi

• 27 April 2016 - 09:44

Margaret:

Leuk om jullie verslag te lezen. Heel veel plezier in Alcatraz is echt een beleving. Geniet van het mooie weer hier is het winteregenjassenweer. Have fun.

• 27 April 2016 - 10:52

Opa Rob:

Mooie foto's is Sem nu zo hard gegroeid hij net zo groot als de brug past nu niet meer in het vliegtuig kus

• 27 April 2016 - 10:56

Karin:

Wat leuk voor Sem en zijn cockpit avontuur. Je hebt alles weer leuk opgeschreven. Ben helemaal bij zullen we maar zeggen. Het is hier pruimen weer, koud en ongezellig. Kacheltje maar flink opstoken.
    Laten we hopen op een mooie schone Camper, want dat is fijn binnen komen. Lieve mensen, doe voorzichtig. Liefs Kaat en ja hoor Berry xxxxx

• 27 April 2016 - 11:35

Tatjana :

Wauw, inderdaad nu al verkleurd!!! Heel leuk voor Semester dat hij de cockpit heeft gezien!! Benieuwd naar jullie volgende avonturen xxx

• 27 April 2016 - 14:31

Arie En Marie:

Wat een geweldig verslag,
    en wat een belevenis voor Sem dat hij bij de piloten mocht kijken.
    Veel plezier daar.
    Leuke foto's.
    Tot het volgende verslag.

• 27 April 2016 - 14:45

Leo De Leede:

Heerlijk om zo met elkaar op reis te zijn, ENJOY IT.
    Voor is San Francisco heel bekend, idd jammer van de zwervers.
    Doe de groeten aan El Capone in Alcatraz.
    Goeie reis en BE CAREFULL.

• 27 April 2016 - 19:01

Ina Vos:

Wat een super verslag en erg leuk voor Sem dat hij in de cokpit mocht kijken heel veel plezier en geniet van deze mooie reis