En verder - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu En verder - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu

En verder

Door: Natas

Blijf op de hoogte en volg Edwin, Natasha, Sem & Fay

01 Mei 2015 | Canada, Vancouver

Na een paar dagen zonder internet (tenminste we hadden wel internet, maar eigenlijk gewoon geen tijd) zijn we weer in de lucht. We gaan dus weer verder waar we gebleven waren...De volgende dag lekker op tijd opgestaan om ons klaar te maken voor ons vertrek! Omdat we bij Ms Ruth mogen overnachten, hoeven we niet te blijven overnachten in Victoria, dus het wordt een bliksembezoek aan Victoria en dan door naar Ms. Ruth. Nou het bliksembezoek was genoeg voor Victoria, want zo bijzonder vonden we het eigenlijk niet. We hebben de camper op een parkeerplaats gezet, zodat we met de bus verder downtown kunnen, dat is altijd beter dan zo'n grote camper. Maar goed Victoria heeft een leuk haventje, maar dat was ook het wel. Dus na te hebben gegeten in de camper snel door naar Ms Ruth. Gelukkig was dat maar een half uurtje rijden (tenminste als je in 1 keer doorrijdt), want wat een uitzichten tijdens het rijden zeg, daar moest je wel voor stoppen. Dus na een aantal keer stoppen, waren we uiteindelijk rond een uur of 8 bij Ms Ruth. Wat een geweldig lieve vrouw is het toch. Alles was geregeld en we mochten zelf in haar huis slapen. Maar omdat we alles in de camper hadden en ze ons gewoon aan kon sluiten op alles, hebben we gewoon lekker in de camper geslapen. De volgende dag heeft ze ons wel heerlijk verwend met een ontbijt met toast en pancakes, wat wil je nog meer. En niet alleen dat...ze heeft alle bezienswaardigheden voor ons uitgeschreven, gebeld met wat mensen om wat kortingen te regelen en verzorgt ons super! Zo super lief....
Maar na een heerlijke avond slapen en een heerlijk ontbijt zijn we eerst naar een handgemaakte treinbrug geweest. Hier kon je overheen lopen, dus dat was natuurlijk geweldig en wat een uitzicht ook weer.
Na een flinke wandeling...weer terug naar onze camper om even wat te gaan eten. En wat er toen gebeurde was hillarisch...ik liep om de camper heen en zag de Ipad van Ms Ruth op de motorkap liggen, deze had daar dus heel de tijd gelegen, ook tijdens het rijden naar de brug toe en ik kan je vertellen, de wegen zijn niet zo recht als in Nederland. Een wonder dus dat deze was blijven liggen en een paar minuten komt Ms. Ruth eraan gereden, bezweet en geschrokken, want ze was haar Ipad kwijt. Toen ik hem achter mjn rug vandaan haalde was ze zo super blij dat we allebei een dikke knuffel kregen. Maar wat een wonder zeg dat hij was blijven liggen op de motorkap! Maar een superblije Ruth!

Maar goed om weer verder te gaan met het verhaal...na de lunch weer snel door om door te reizen naar Duncan...een stadje met veel totempalen en een mooie oude trein, dus ja voor Sem geweldig.
Na deze dag gevuld te hebben, gaan we morgen dan eindelijk Walvissen en Orka's spotten...morgen dus weer een nieuw spannend verslag, want wat kijken wij uit naar morgen.

• 01 Mei 2015 - 07:23

Moemsie:

Wat een geweldige belevenissen weer, en wat een lieve vrouw is Ms Ruth zeg. Hoop dat jullie vandaag orkas's een walvissen zien. voor jullie allemaal een heeeeeeeeele dikke knuffel.

• 01 Mei 2015 - 09:20

Karin:

Wat een grappig verhaal, was Ruth de vrouw die jullie waren tegen gekomen? Wat een geweldig verslag tot nu toe. Ik hoop dat jullie veel orka.s zullen spotten. Is het weer goed( zonnig)? Nog vele mooie momenten. Dan kunnen wij ook genieten. Je moet schrijvster worden, als je huidige baan gaat vervelen!!tot schrijfs

• 01 Mei 2015 - 10:49

Roelie&Dick:

Goedemorgen familie,
    Dat kan want het is hier ochtend (11gr) en hier slaat de vakantiekoorts toe, want we gaan volgende week van start naar Italië. Momenteel een heftige herrie met een orkest van ratelende Hilti 's, genoeg geluid en daar zijn we binnenkort vanaf. Als we terug komen is alles klaar voor de volgende jaren. Gefeliciteerd met de verjaring van Linda, zondag even een bakkie doen. Verder alles oké, zelfs de kou is een beetje uit de lucht.
    Leuk dat je bij die oude liftster bent geweest, en netjes met de camper gereden dat de IPad zelfs is blijven liggen. Leuk dat je ons op de hoogte houdt van jullie reis, en dat alles voorspoedig verloopt. En vergeet niet de brandstofdop na het tanken weer terug te plaatsen! Groetjes van ons voor Sem, Fay en jullie beiden. Rijdt voorzichtig en geniet!!!!

• 01 Mei 2015 - 11:57

Arie En Marie:

Hallo fam. Wat een spannend verslag, leuk om jullie zo te volgen. Een fijne vakantie verder en ga zo door. Genieten maar weer. Xxx van ons.

• 01 Mei 2015 - 13:46

Lies Ferwerda:

Wat een geweldige verslagen. Geniet van de tijd en op naar het volgende verslag.