Onderweg naar New Zealand, Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu Onderweg naar New Zealand, Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin, Natasha, Sem & Fay Boer - WaarBenJij.nu

Onderweg naar New Zealand, Singapore

Door: Natas

Blijf op de hoogte en volg Edwin, Natasha, Sem & Fay

26 Juli 2017 | Singapore, Singapore

Omdat het een verre reis is hebben Ed en ik besloten, een tussenstop te maken in Singapore. Om zo de jetlag te overbruggen en niet al te moe aan te komen in New Zealand, zullen we hier 2 nachten blijven op zowel de heen als terugreis.
De heen reis is echt super gegaan. We zijn vertrokken om 07.00 uur vanaf Schiphol naar Zurich waar we een overstap hadden. Alleen ging die vlucht pas om 22.45 uur en moesten we dus even de tijd overbruggen op het vliegveld. Maar wat bleken ze daar nou te hebben op het vliegveld, dayrooms. Heerlijke hotelkamers met uitzicht op het vliegveld, zodat we heerlijk nog even konden rusten voor de reis naar Singapore van 12 uur. Zo gezegd zo gedaan dus. Even lekker kunnen slapen, aangezien we om 03.00 uur al wakker waren en hop verder naar onze vlucht. Ook de vlucht is super gegaan, wel onwijs veel turbulentie, maar dat had ook wel weer wat. Maakt de vlucht spannend he. We hebben allemaal heerlijk geslapen en toen we wakker werden, was het nog maar 2 uur vliegen. In Singapore aangekomen met de shuttlebus naar ons hotel en pfffff wat een warmte zeg, vooral benauwdheid, want de zon is eigenlijk nergens te zien. Maar goed naar ons hotel en in het hotel zagen ze dat Edje jarig was, dus een upgrade van de kamer met daarbij gratis ontbijt en drankjes en een heerlijke cheesecake werd later ook nog gebracht, wat een service en wat een vriendelijke mensen. Om een uur om 23.00 uur plaatselijke tijd (6 uur later dan in NL) zijn we maar gaan slapen, want we waren toch best moe en de volgende dag om 09.45 uur werden we eens wakker, althans iedereen behalve Fay want die kan me slapen, die dacht om 12 uur maar eens, laat ik eens wakker worden.
Lekker aankleden en even naar de overkant, naar het winkelcentrum om wat boodschappen te halen. En het lijkt Europa wel joh, alles is hier te krijgen. Had ik niet verwacht. Wist me eigenlijk helemaal niet wat ik me erbij voor moest stellen. Maar goed, de broodnodige boodschappen gehaald en terug naar het hotel om te gaan zwemmen. Heerlijk even relaxen in het zwembad, de kinderen kunnen lekker hun gang gaan en Ed en ik liggen lekker op onze bedjes. Het begin van de vakantie is in ieder geval al heerlijk!!! Vanavond gaan we even kijken of we naar de stad van Singapore kunnen en morgen nog even zwemmen en dan rond 5 uur vertrekt ons vliegtuig richting Brisbane Australië, hier hebben we een tussenstop om vervolgens door te vliegen naar Auckland, we hebben er super veel zin in en genieten nu al! Tot het volgende reisverslag, waarin we jullie zeker meenemen naar onze avonturen in New Zealand!

• 26 Juli 2017 - 14:01

Karin:

Lieve mensen, wat een heerlijk verslag al! Jullie doen het goed, en voor de kids, ook geweldig!!! Dat kunnen ze mooi meedragen in hun leventje. Ik ga jullie weer fijn volgen!, liefs Karin

• 26 Juli 2017 - 16:35

Moemsie:

Wat een geweldig versla alweer. fijn dat alles zo goed is verlopen, en dat de rest van jullie reis ook zo verloopt. Kijk nu al uit vaar het volgende verslag. Dikke knuffel

• 27 Juli 2017 - 21:02

Dick Den Boer:

Wat een super leuke reisverslag nu al! We kijken nu al uit naar wat jullie daar allemaal gaan beleven. Heel veel plezier en kus van os en natuurlijk een dikke knuffel voor de kids XXXX.